მარიკა მომეწონა შენი პროექტის პ[რეზენტაცია. საინტერესოა თვით პროექტის დასახელება, რომელიც დღეს აქტუალურია. კარგად გაქვს კითხვებიც შერჩეული. მოცემულ თემას მეც გავითვალისწინებ ჩემს პრაქტიკაში.
მარინა მომეწონა შენი პროექტი, რადგან არის აქტუალური ეს საკითხი, პასუხობს დღევანდელ მოთხოვნებს, კარგად არის ჩამოყალიბებული მიმართულების მიმცემი კითხვები.
ტრენინგის მეექვსე დღეს დავამთავრეთ პრეზენტაცია და ჩავაშენეთ ბლოგში,გავეცანით საავტორო უფლებებს,შევავსეთ საავტორო უფლებების ტესტი,დავიწყეთ მოსწავლის ნიმუშის შექმნა ჩემი პროექტის თემასთან დაკავშირებით.
დავამთავრეთ მოსწავლის პრეზენტაციაზე მუშაობა,ვიმუშავეთ პრეზენზაციის რუბრიკებზე და გავუკეთეთ მოდიფიცირება. ვიმუშავეთ პროექტის შეფასების სქემებზე,გავიხენე ბლუმის ტაქსონომია და გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტს. გავაანალიზეთ ინდივიდუალური განსხვავებების აღქმის უნარებს. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მეთოდებსა და სტრატეგიებს,შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ.
ტრენინგის მეოთხე დაიწყო წინა დღის მასალის გამეორებით. განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების შეფასება,აგრეთვე შეფასების სტრატეგიები და სხვადასხვა მეთოდები,შეფასების ფორმები და რეკომენდაციები. შეფასების განსაზღვრა მოვახდინეთ მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად. ტრენერს მადლობა კიდევ და კიდევ თავზაუდოგავი შრომისთვის
მარიკა მომეწონა შენი პროექტის პ[რეზენტაცია. საინტერესოა თვით პროექტის დასახელება, რომელიც დღეს აქტუალურია. კარგად გაქვს კითხვებიც შერჩეული. მოცემულ თემას მეც გავითვალისწინებ ჩემს პრაქტიკაში.
ReplyDeleteმარინა მომეწონა შენი პროექტი, რადგან არის აქტუალური ეს საკითხი, პასუხობს დღევანდელ მოთხოვნებს, კარგად არის ჩამოყალიბებული მიმართულების მიმცემი კითხვები.
ReplyDelete