ტრენინგის მეექვსე დღეს დავამთავრეთ პრეზენტაცია და ჩავაშენეთ ბლოგში,გავეცანით საავტორო უფლებებს,შევავსეთ საავტორო უფლებების ტესტი,დავიწყეთ მოსწავლის ნიმუშის შექმნა ჩემი პროექტის თემასთან დაკავშირებით.
დავამთავრეთ მოსწავლის პრეზენტაციაზე მუშაობა,ვიმუშავეთ პრეზენზაციის რუბრიკებზე და გავუკეთეთ მოდიფიცირება. ვიმუშავეთ პროექტის შეფასების სქემებზე,გავიხენე ბლუმის ტაქსონომია და გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტს. გავაანალიზეთ ინდივიდუალური განსხვავებების აღქმის უნარებს. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მეთოდებსა და სტრატეგიებს,შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ.
ტრენინგის მეოთხე დაიწყო წინა დღის მასალის გამეორებით. განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების შეფასება,აგრეთვე შეფასების სტრატეგიები და სხვადასხვა მეთოდები,შეფასების ფორმები და რეკომენდაციები. შეფასების განსაზღვრა მოვახდინეთ მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად. ტრენერს მადლობა კიდევ და კიდევ თავზაუდოგავი შრომისთვის
დავათვალიერე თქვენი პორთფოლიო ბუკლეტი ''არა ძალადობას''იყო ინფორმაციული.
ReplyDeleteდავათვალიერე მარინე ბერიაშვილის პროექტი სათაურად:არა ძალადობას. პროექტი გამდიდრებულია ფოტო-მასალით,სჯობდა სურათებს წარწერბი ჰქონოდა ქართულად.
ReplyDelete
ReplyDeleteმარინე შენი პროექტის თემა საინტერესო და აქტუალურია, მომეწონა ყველაფერი, გირჩევდი ფაილების სახელწოდებები მოცემული იყოს ქართული შრიფტით.