ტრენინგი თანდათან სახალისო ხდება,რადგან ვეუფლებით კომპიუტერთან მუშაობის ახალ უნარ- ჩვევებს, შეევისწავლეთ ისეთი საკითხები,როგორიცაა შეფასების მეთოდები,საშუალებები და ინსტრუმენტები. გავაკეთეთ შეფასების მოკლე მონახაზი. ასე ვსწავლობთ პროექტის გაკეთებას ნაბიჯ- ნაბიჯ. აგრეთვე ვიმუშავეთ პრეზენტაციის შექმნაზე,რაც ფრიად სახალისო იყო
ტრენინგის მეექვსე დღეს დავამთავრეთ პრეზენტაცია და ჩავაშენეთ ბლოგში,გავეცანით საავტორო უფლებებს,შევავსეთ საავტორო უფლებების ტესტი,დავიწყეთ მოსწავლის ნიმუშის შექმნა ჩემი პროექტის თემასთან დაკავშირებით.
დავამთავრეთ მოსწავლის პრეზენტაციაზე მუშაობა,ვიმუშავეთ პრეზენზაციის რუბრიკებზე და გავუკეთეთ მოდიფიცირება. ვიმუშავეთ პროექტის შეფასების სქემებზე,გავიხენე ბლუმის ტაქსონომია და გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტს. გავაანალიზეთ ინდივიდუალური განსხვავებების აღქმის უნარებს. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მეთოდებსა და სტრატეგიებს,შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ.
ტრენინგის მეოთხე დაიწყო წინა დღის მასალის გამეორებით. განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების შეფასება,აგრეთვე შეფასების სტრატეგიები და სხვადასხვა მეთოდები,შეფასების ფორმები და რეკომენდაციები. შეფასების განსაზღვრა მოვახდინეთ მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად. ტრენერს მადლობა კიდევ და კიდევ თავზაუდოგავი შრომისთვის
Comments
Post a Comment